X
تبلیغات
رایتل

طراحی سایت مینیمالیستی

دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 12:22

فکر می کنید چرا طراحی مینیمالیستی و کوچک نمایی عضو ثابت طراحی های دیجیتال شده؟ اول از همه شرکت هایی که تو پیشرفت فناوری خیلی تأثیرگزار بودن، مثل اپل، گوگل و میکروسافت شروع کردن از طراحی مینیمالیستی استفاده کنن. نظریه "هرچی کمتر بهتر" یه راه کاربردیه که برای مخاطبان شرکت ها هم خوشاینده که شرکت ها با این روش محصولات و خدماتشونو معرفی کنند و حتی فرهنگ کل وب و تلفن همراه و محصولات چاپی هم با این روش باشه.
با وجود این همه شرکت رقیب که میخوان توجه مشتری های شما رو به خودشون جلب کنن و این همه ایمیل و سایت و شبکه های اجتماعی شلوغ و پر سر و صدا، یه سایت خلاصه و مفید مثل یه استراحتگاه خلوت و امن می مونه که مشتری راحت بهش خو می گیرن تا بهتر به این عصر لبریز از دیجیتال غلبه کنن.

 

آیا مینیمالیستی موثر است؟

کوچک نمایی یه ویژگی زیبایی بصریه که سادگی رو القا می کنه و در اواسط قرن 20 میلادی محبوب هنرمندان امریکایی شد و در کشورهای غربی تبدیل به جزء اصلی طراحی مدرن شد. کوچک نمایی تقریبا از اوایل سال 89 هجری تا الآن بخش مهم گرافیک و طراحی دیجیتالیه که معمولا هم توی هر بحثی بعد از طراحی مسطح اسمش میاد.
یه طراحی مینیمالیستی روی چیزایی که مشتری لازم داره تمرکز می کنه و دقیقا میره سراغ رفع نیاز مشتری و براش راه حل ارائه میده. پس توی سایتتون مستقیم برید سراغ مطالبی که مشتری
طراحی کوچک نمایی سایت برای سئو هم خوبه. گوگل بعد از انتشار الگوریتم پاندا در سال 90 یه سری پیشنهادات برای شرکت ها ارائه داده که هنوز هم اعتبار داره چون هنوز الگوریتم پاندا روی کاره و تغییر نکرده. هدف اصلی الگوریتم های گوگل اینه که به سایت های بی کیفیت رتبه های پایین بده تا برن آخر نتایج جستجو و مردم بتونن سایت های با کیفیت تر رو راحت پیدا کنن. پس اگه مطلب بی کیفیتی توی سایتتون دارید پاکش کنید و مطالب سطح پایین رو با مطالب دیگه قاطی کنید تا به جای چند تا پست درجه 3 یه مطلب درست و حسابی داشته باشید و اینطوری رتبه سایتتونو بیارید بهتر کنید.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.