X
تبلیغات
رایتل

تبلیغات گوگل

یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 12:13

برای مقایسه ی تبلیغات گوگل با سایر روشهای تبلیغاتی می توان به موارد متعددی اشاره کرد که از جمله آنها می توان به این اشاره کرد که مبلغی که شما بابت تبلیغات گوگل می پردازید نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی کمتر است و از آن مهمتر نرخ بهره وری بیشتری نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی دارد . 

در تبلیغات گوگل بابت نمایش تبلیغ هزینه پرداخت نمی کنید بلکه فقط برای کلیک روی آگهی شما در گوگل هزینه پرداخت می شود. پس نتیجه می گیریم که تبلیغات در گوگل هدفمند است. گوگل بزرگترین موتور جستجوی فارسی است. پس با  تبلیغات در گوگل می توانید سیلی از بازدیدکنندگان را به سمت سایت خود سرازیر نمایید.

از تبلیغات گوگل همیشه به عنوان مهمترین منبع درآمد کمپانی گوگل نام می برند که همیشه بالای 90 درصد  درآمد این کمپانی را تامین می کند . این مساله نشان دهنده تمرکز بالای گوگل در بحث تبلیغات گوگل است و می توان به بالا بودن کاربری تبلیغات گوگل برای کاربران ایرانی پی برد . 

تبلیغات در گوگل مساوی است با هزینه کمتر در کنار بازده بیشتر. اگر غیر از این مطلب صادق بود این تعداد بالا از سایت ها کار تبلیغ خود را به گوگل نمی سپردند. 

 

نحوه انتخاب کلیدواژه مناسب برای تبلیغات گوگل

یک هدف مشخص داشته باشید. مهم ترین مساله در بازاریابی موتورهای جستجو این است که هدفی که در ذهن دارید کاملا واضح و مشخص باشد.

نکته ای که وجود دارد این است که هر بسته تبلیغاتی گوگل ادوردز با صرف نمایش نام برند تجاری شما، فروشتان را بیشتر می کند.

تبلیغ کننده نیاز به دانستن این نکته دارد که چه عمل خاصی را برای به دست آوردن بازار هدف باید انجام دهد. مثلا به 1000 شماره تلفن زنگ بزند؟ خرید آنلاین راه اندازی کند؟ قبل از این که بسته تبلیغات در گوگل را راه اندازی کنید ، مطمئن شوید که هدف خود را به خوبی می شناسید و می توانید نتیجه آن را تخمین بزنید.

 وقتی که متن تبلیغات گوگل را انتخاب می کنید مشتری هدف را در ذهن داشته باشید. مطمئن شوید که تبلیغات گوگل شما توجه مخاطب را جلب خواهد کرد، مشتری های اینترنتی را افزایش خواهد داد و مشتری را به خرید محصول شما متقاعد خواهد کرد.

 مشتری ها را گمراه نکنید. تبلیغات شما باید دقیقا با صفحه ای که به آن لینک داده شده مطابقت داشته باشد. کلمات کلیدی برتر شما باید در متن صفحه ای که به آن لینک داده اید استفاده شده باشند. بالاتر از همه مخاطب خود را گمراه نکنید! مطمئن شوید که هر گروه آگهی به صفحه ی لینک شده به آن مرتبط کاملا مرتبط باشد و فقط برای آن صفحه نمایش داده شود.

 کلیدواژه ها (ادوردز) را اولویت بندی کنید. سه نوع از کلیدواژه ها را در استراتژی تبلیغات گوگل به کار بگیرید : کلیدواژه های کاملا مطابق، عبارت منطبق و انطباق گسترده. در ابتدا واژه هایی را قرار دهید که کاملا مطابقت دارند و بعد از آن عبارات مرتبط و در انتها واژه های کلی تر را قرار دهید.

شما می توانید با استفاده از تبلیغات گوگل کمپینهای تبلیغاتی خودتان را مدیریت کنید ، برای مثال اگر برای چند کلیدواژه در گوگل درخواست تبلیغات داده باشید می توانید ورودی روزانه سایت خودرا از هرکلیدواژه مانیتور کنید و براساس آن بودجه های تبلیغاتی هر کلیدواژه را کم یا زیاد نمایید . 

با توجه به دلایل بالا می توان دید که تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی در عصر حاضر است ، با توجه به تغییر الگوریتمهای گوگل که سایتی به مدت طولانی معمولا نمی تواند در ابتدای نتایج کلیدواژه های رقابتی بالا بماند ، می توانیم به این مساله پی ببریم که تبلیغات گوگل در کوتاه مدت می تواند از سئو برای سایت شما مفیدتر باشد . پس با تفاسیر بالا ، شرکت رسانه تجارت نوین ، به نحو احسن مسوولیت تبلیغات سایت شما را در گوگل بر عهده میگیرد . 

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.